צפייה בסרטים וסדרות טלוויזיה באינטרנט
חיפוש
דף הבית » מאמרים » תוכניות ילדים נוסטלגיות

תוכניות ילדים נוסטלגיות

בעקבות שגעון משחקי הוידאו של שנות השמונים, היו כל מני סדרות שניסו לשלב בין טלוויזיה לבין משחקי מחשב. ככה הגיעה גם הסדרה על סופר מריו, שהפכה אותו לאיטלקי הכי מפורסם בעולם, וגם את, אה… קפטן אן.

  • גיבור הסדרה היה תינוק בלש מכור למוצצים ואת המתח המיני בינו לבין תינוקת לורן היה אפשר לחתוך לקוביות קטנות כאלה שלא מסוכן לבלוע.
  • עוד סדרת נואר לילדים, הפעם עם כרישים ודגים קטנים.
  • והו וצ’וקו צ’וקו צ’וקו צ’וקו צ’וקו” אומר לכם משהו, כנראה שנולדתם בצד האפל של שנות השמונים.
  • אמנם הילדים נהנים, אבל אם קצת נמאס ואתם תוהים מה יכול להתאים לכל המשפחה, אפשר תמיד לחזור לסדרות הקלאסיות של שנות ה-80, כשאנחנו היינו ילדים.
  • היו בה כל מני דברים מטרידים, למשל העובדה שכל התינוקות נהגו להציץ לחיתול של התינוקת הסקסית (“תינוקת לורן”, על שם סופיה לורן).
  • למי שלא זוכרת מה זה ולא רוצה להפדח בפני הילדים, מוזמנות להכנס לויקיפדיה ולהזכר.
  • בסדרה היה גם אלמנט ארספואטי, כיוון שהאי היה מלא בטלוויזיות ומצלמות, ותושבי האי נהגו לצפות בעצמם או משהו סוטה כזה.
  • תכנית נטולת עלילה על חייהם העשירים והמצויירים של חבורת נערים מבוורלי הילס.

קווין קין הוא ילד שנכנס לתוך משחק מחשב וצריך להציל את “וידאולנד” מכוחות הרשע. וזהו בעצם, למרות הפרמיס המבטיח ושיר הפתיחה המעולה, העלילה לא ממש התקדמה משם. היו בה כל מני דברים מטרידים, למשל העובדה שכל התינוקות נהגו להציץ לחיתול של התינוקת הסקסית (“תינוקת לורן”, על שם סופיה לורן).

נסו לזהות 24 סדרות ילדות נוסטלגיות על פי תמונה אחת בלבד

ילד שלא ידע להתייחס יפה לחיות, עד ששדון גורם לו להתכווץ לגודל קטנטן ולהבין את שפתם. עוד סדרת אנימציה בריטית על עולם אלנטרנטיבי, הפעם כל הדמויות היו נעליים.

סדרה מצויירת יפנית שמבוססת על סדרת ספרים נורבגיים. בסדרה היה גם אלמנט ארספואטי, כיוון שהאי היה מלא בטלוויזיות ומצלמות, ותושבי האי נהגו לצפות בעצמם או משהו סוטה כזה.

כולם נהנים להזכר בסדרות של פעם. אבל מה לגבי סדרות מהעבר שאף אחד לא ראה? התכניות שאתם לא בטוחים אם קרו או חלמתם אותן? הנה הן פה

השיר מבטיח “סיפורים כה נפלאים, תמיד משעשעים” אבל התכוון ל”נוראיים ותמיד עם מוסר השכל טרחני”. “סופר בן מילא פנטזיה מוכרת של ילדים קטנים, כשכובעון כלשהו נותן לו כוחות על. אם המשפט “כובע כובעון, הפוך אותי לסופר בן! והו וצ’וקו צ’וקו צ’וקו צ’וקו צ’וקו” אומר לכם משהו, כנראה שנולדתם בצד האפל של שנות השמונים. משפחת המומינים חיה בעמק ירוק ויוצאת להרפקאות עם חברים שבאים להתארח אצלהם בבית.

תכנית נטולת עלילה על חייהם העשירים והמצויירים של חבורת נערים מבוורלי הילס. בניגוד למה שמתבקש לחשוב, הסדרה נעשתה לפני הגרסה עם דילן וברנדה, אז במובנים רבים אפשר לראות במהדורת “90210” גרסת לייב אקשן של הסדרה הזאת.

שרקי וג’ורג’ (

ורק שתדעו, שאומרים שמאי הקטנה מבוססת על דמותה של הסופרת והמאיירת שהמציאה את היצורים הקטנים. מכירים את המפגשים הביתיים עם החבר’ה שמתגלגלים לדיונים נוסטלגיים משעשעים על סדרות ילדות מצוירות שכולנו גדלנו עליהן? נכון אתם תמיד מרגישים כאילו הרפרטואר שלכם עשיר משל כולם ואם חלילה נזרקת לאוויר סדרה שלא צפיתם בה אתם מאשימים את האחרים שהם ממציאים שמות של סדרות? ובכן, יש לנו חידון מיוחד שיעזור לכם להוכיח לחברים שלכם מי פה באמת שולט בחומר כשמדובר בסדרות נוסטלגיות מוכרות.

על סדר היום

גיבור הסדרה היה תינוק בלש מכור למוצצים ואת המתח המיני בינו לבין תינוקת לורן היה אפשר לחתוך לקוביות קטנות כאלה שלא מסוכן לבלוע. סדרה צרפתית משעממת מאוד שילדים שלא היה להם ערוץ שש נאלצו לראות. כבר כשהתחילה מוזיקת הפתיחה המתפתלת היה ברור שמה שהולך לבוא יהיה מונוטוני להחריד.

גרסת האנימה של שלגיה (

עוד סדרת נואר לילדים, הפעם עם כרישים ודגים קטנים. כשיושבים ביחד עם הילדים לצפות בטלוויזיה, בדרך כלל רואים שוב ושוב את אותם סרטי דיסני או יובל המבולבל. אמנם הילדים נהנים, אבל אם קצת נמאס ואתם תוהים מה יכול להתאים לכל המשפחה, אפשר תמיד לחזור לסדרות הקלאסיות של שנות ה-80, כשאנחנו היינו ילדים. במיוחד בשבילכם, חיפשנו ברחבי יו טיוב את סדרות הטלוויזיה הישנות שהכי אהבנו, בשביל שגם הילדים שלכם יבינו בדיחות על סדרות מהאייטיז.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן