צפייה בסרטים וסדרות טלוויזיה באינטרנט
חיפוש
דף הבית » מאמרים » צומת מילר שחקנים

צומת מילר שחקנים

הסדרה מתמקדת בסיפור חייו של אדיר מילר, ומעניקה הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים לכאורה של מילר כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. בכל פרק מתארחים בסדרה אמנים ישראלים, כשהם מגלמים את דמותם האמיתית.

יום לאחר מכן ליאו מספר לטום שהוא עומד להציע לוורנה נישואין, אך טום ממליץ לו שלא ומספר לו כי שכב עם ורנה. פגוע וכועס, ליאו מכה בזעמו את טום, מפטר אותו ומסלק אותו מחייו. טום לוקח את ברני למעמקי היער, אך ברני מתפתל, מייבב, מתחנן ואומר לטום “הסתכל לתוך הלב שלך!”, במבט קפוא טום לוחץ על ההדק אך לא הורג את ברני, הוא יורה לצידו ופוקד עליו לברוח ולהיעלם, כך שכולם יחשבו שהוא נרצח על ידי טום. צומת מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו.

צומת מילר (סדרת טלוויזיה)

כשאדי עומד להרוג את טום הוא מסיר ממנו את כובעו ומשליך אותו הרחק. בסצנת הסיום טום מסוכך על פניו בעזרת כובעו כדי שלא יראו את העצב שעל פניו.

הסדרה שודרה בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016 עד 5 ביוני 2022. את שיר הפתיחה של הסדרה מבצע מוקי, שגם כתב את המילים והלחין יחד עם אורי אבני. מינק (סטיב בושמי), חברו של אדי ושותפו של ברני, לפתע נעלם, ולכן ג’וני בטוח שמינק רימה אותו וחושד גם באדי “דיין” דאן (ג’יי-אי פרימן), יד ימינו, אחרי שטום מניע אותו לכך.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור עריכה]

“אני חושב שמה שמשעשע בדבר הזה זה שכל אב, ברגע שהבת שלו מגיע לגיל הזה של המחזור, הוא לא יודע מה להגיד ואיך להגיד. על זה זה יושב, זה דבר אמיתי שכולם מכירים”. אביה, שנפטר מסרטן העור כשהייתה בת 11, היה מנצח בתזמורת[1].

  • טום לוקח את ברני למעמקי היער, אך ברני מתפתל, מייבב, מתחנן ואומר לטום “הסתכל לתוך הלב שלך!”, במבט קפוא טום לוחץ על ההדק אך לא הורג את ברני, הוא יורה לצידו ופוקד עליו לברוח ולהיעלם, כך שכולם יחשבו שהוא נרצח על ידי טום.
  • ורנה עוזבת בכעס בתום ההלוויה, טום וליאו נשארים לדבר.
  • מכאן ג’וני אומר לליאו שהוא רוצה להרוג את ברני, מכיוון שלאחרון אין מוסר או שום כלל אתי המוביל אותו בעסקים או בחיים.
  • בבוקר שלמחרת הוא מגיע להלווייתו של ברני, שנוכחים בה ורנה, ליאו והרב.

לפי באר גורביץ’, אורח החיים והתנהגותו של בנהאל הושפעו מילדותה בקיבוץ והמשבר הנפשי שעברה לאחר פטירת אביה. באותה שנה הופיעה בתוכנית “לילה טוב עם אסף הראל”. בשנת 2017 שיחקה בעונתה השנייה של תוכנית הסאטירה “אנחנו במפה”, וגילמה בסדרה “ויקי ואני” את ליטל קדישביץ. בנוסף, גילמה את דמותה של קורל בסיטקום הנוער “אחותי קפצה כיתה”, את דמותה של דריה ב”הכלום הגדול”, ואת דמותה של בילי ב”המלון של פיני”.

צומת מילר

הכובע של טום הוא הגבריות שלו, החסינות שלו. כשהוא בלי הכובע הוא פגיע, כך גם בכל פעם שהבריונים של לזאר תופסים אותו, הם מסירים את כובעו או שהוא נשמט ונופל עם המכה הראשונה. הסרט נפתח במונח “אתיקה” מפי ג’וני קספר (ג’ון פוליטו), מאפיונר איטלקי שמסביר לליאו (אלברט פיני), מאפיונר אירי, איך ברני בירנבאום (ג’ון טורטורו), סוכן הימורים יהודי, לא נאמן להבטחותיו לג’וני ומרמה אותו בכל הימור שג’וני שם. מכאן ג’וני אומר לליאו שהוא רוצה להרוג את ברני, מכיוון שלאחרון אין מוסר או שום כלל אתי המוביל אותו בעסקים או בחיים.

גיה באר גורביץ’

ורנה מנסה להמשיך את החלום במחשבה שהוא רודף אחריו, אבל כשהוא תופס אותו, “זה כבר לא כובע, זה הפך למשהו נהדר…” טום קוטע אותה ואומר שזה נשאר כובע והוא לא רודף אחריו כי “אין דבר מגוחך יותר מגבר שרודף אחרי הכובע שלו”. בכל פעם שטום מגיע לשוחח עם ליאו, הוא מסיר את כובעו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן