צפייה בסרטים וסדרות טלוויזיה באינטרנט
חיפוש
דף הבית » מאמרים » צומת מילר עונה 5

צומת מילר עונה 5

מילר פנה לזמר מוקי (מי שכתב וביצע את שיר הפתיחה של “רמ זור”) וביקש ממנו להיות הקול שמאחורי שיר הפתיחה של “צומת מילר”. מוקי כמובן הסכים וביוני הקרוב כבר תוכלו להתרשם מהשיר החדש שילווה את הסדרה. מפה לשם, הוא שוב יצר סדרת קומדיה מצליחה וכובשת לבבות למרות שבתכנון המקורי שלה היה צריך להיות רק עונה אחת. הסדרה מתוכננת לעלות בחודש מרץ לשידורים בערוץ של קשת והתרגשות בברנז’ה סביב העלייה המחודשת עולה מדרגה.

פרק הבכורה של הסדרה השיג 27.8% מדרוג, וזכה להשקת הקומדיה הגבוהה ביותר ב-3 השנים. צומת מילר קומדיית המצבים האהובה והמצליחה של שידורי קשת חוזרת בעונה רביעית וחדשה! לפני שנה התבשרנו שהחלו צילומי העונה החדשה של צומת מילר, כפי שהיטיב לתאר זאת השחקן תסריטאי במאי של התוכנית והאיש העומד מאחוריה, אדיר מילר בפוסט נרגש ברשתות החברתיות.

עונה 4[עריכת קוד מקור עריכה]

הוא ידוע כיוצר שנון ומקורי עם חוש הומור משובח אותו הוא גם מפגין בעבודתו בתור סטנדאפיסט. הסדרה משודרת בקשת ועד עכשיו שודרה העונה הראשונה שכללה 12 פרקים וכעת מושדרת העונה השניה.

  • מקורית23 ביוני 2016 – 5 ביוני 2022 (6 שנים)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb צומת מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו.
  • צומת מילר פרק 2 לצפייה ישירה איכות HD ~ פרקים prakim – סדרות סרטים … הפרקים המלאים של “נבסו” לצפייה ישירה.
  • הסדרה מלווה את הסיטואציות הקומיות והמורכבות אותם אדיר עובר כשהוא עסוק בחיי המשפחה ובהצלחה שלו כסטנדאפיסט.
  • הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”, עלתה לשידור ב-23 ביוני 2016 ושודרה בימי חמישי.
  • מוקי כמובן הסכים וביוני הקרוב כבר תוכלו להתרשם מהשיר החדש שילווה את הסדרה.

הסדרה מתמקדת בסיפור חייו של אדיר מילר, ומעניקה הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים לכאורה של מילר כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. צומת מילר – עונה 3, פרק 2 הסדרה מתמקדת בסיפור חייו של אדיר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. כדברא פרק 10 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי… צומת מילר, עונה 4 לצפייה ישירה.

צומת מילר (סדרת טלוויזיה)

“צומת מילר” מביאה אירועים מחייו של אדיר מילר בניסיון להמשיך הלאה אחרי “רמזור” למעשה. הקבועים בסדרה מלבד מילר הם גל זייד, מירי אלוני, אברהם סלקטר וגאיה באר גורביץ’. צומת מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו.

את שיר הפתיחה של הסדרה מבצע מוקי, שגם כתב את המילים והלחין יחד עם אורי אבני. צומת מילר פרק 2 לצפייה ישירה איכות HD ~ פרקים prakim – סדרות סרטים … הפרקים המלאים של “נבסו” לצפייה ישירה. צומת מילר הינה סדרה קומית על חייו של הסטאנדפיסט והקומיקאי אדיר מילר.

הקאסט המוצלח של צומת מילר חוזר בפרקים כולל הפתעות מרעישות

השחקנים הקבועים בסדרה גל זייד כסוכן של אדיר, מירי אלוני כאמו של מילר, דקלה הדר כאשתו של מילר ואברהם סלקטר המשחק את אביו של מילר יחזרו לככב גם בעונה הרביעית. הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”, עלתה לשידור ב-23 ביוני 2016 ושודרה בימי חמישי.

החלו צילומי העונה הרביעית של “צומת מילר”

הסדרה שודרה ב שידורי קשת החל מ- 23 ביוני 2016 עד 5 ביוני 2022 [ דרוש מקור]. צומת מילר מתארת את האירועים מחייו הפרטיים של אדיר מילר המשחק את עצמו כשהוא מתמודד עם חיי ההצלחה לאחר שידורה של “רמזור” במבט הומוריסטי ומודע לעצמו. הסדרה מעניקה הצצה לחייו האמיתיים של מילר כקומיקאי מפורסם ומצליח החייב לתמרן בין הזוגיות, המשפחה והחיים עצמם, לבין החלום להמשיך ליצור ולככב.

על הסדרה והפרקים של צומת מילר עונה רביעית

בעונה הראשונה כל פרק נפתח בריאיון של מילר לדנה ויס בנושא הקשור לפרק כשלעיתים הם משוחחים עוד מספר פעמים במהלך הפרק עצמו. בעונה השנייה הקונספט השתנה, וכל פרק הסתיים במופע סטנדאפ של מילר על נושא הפרק.

צומת מילר עונה 4 פרק 5

האח הגדול שנות ה-90 שף מתחלף צופית גרנט ללא גבולות אהבה חדשה … עד כמה אתם מכירים את הסדרה ‘נבסו’? הסדרה מלווה את הסיטואציות הקומיות והמורכבות אותם אדיר עובר כשהוא עסוק בחיי המשפחה ובהצלחה שלו כסטנדאפיסט. בכל פרק בסדרה מתאחרים אומנים ישראלים שונים כאשר הם למעשה מגלמים את דמותם האמתית ונותנים עוד פן אותנטי לסדרה.

סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. צומת מילר עונה 3 – פרק 1 סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. צומת מילר עונה 4 – פרק 1 סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור.

צומת מילר עונה 3 פרק 3 – צפייה ישירה – אתר מאקו

אדיר מתמודד עם נערה מתבגרת, אנאלי וגולן מחליטים להביא ילד לעולם, עופר ממשיך לתחמן את הסביבה ורותם עומדת בפני תהפוכות. פלמ”ח עונה 3 פרק 15 היא סדרת נוער ישראלית מסוגת דרמה תקופתית-הרפתקאות, שנהגתה על ידי יהונתן בר אילן ועדן גוריון והופקה על ידי “ענני תקשורת” עבור “Yes”. הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”, עלתה לשידור ב-23 ביוני 2016 ושודרה בימי חמישי.

צומת מילר פרקים מלאים

פרק מומלץ הוא צומת מילר עונה 2 פרק חמש שלא יאפשר לכם לנשום מרוב צחוק. תמצאו אתרים שזמינים ותוצאות שמדורגות באמצעות גולשים שמחוברים. אולי בזכות החיפוש הזה צומת מילר עונה 2 פרק 4.תוכלו לזכות בפרס … צומת מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שה קומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו.

עונה 2[עריכת קוד מקור עריכה]

לצידו של אדיר מילר משחקים גם מירי אלוני, גל זייד, דקלה הדר, אברהם סלקטר, מאי ז’פקו, אנה ברקן, עדי חבשוש, גאיה באר גורביץ ואורי עטיה. הסיטואציות בחייו של אדיר נהיות קיצוניות ומצחיקות יותר ובפרקים שישודרו יפיעו שוב סלבריטאים רבים כאשר לכל אחד מהם יהיה סיפור רקע שונה.

צומת מילר סיקור על הפרקים והעונה חדשה!

צומת מילר היא קומדיה שיצר, כתב וביים הקומיקאי אדיר מילר שגם מגלם את עצמו בסדרה. אדיר התפרסם כיוצר של הסדרה מצליחה רמזור וזו הסדרה השניה שהוא יוצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן