צפייה בסרטים וסדרות טלוויזיה באינטרנט
חיפוש
דף הבית » מאמרים » הקיץ האחרון סדרה טורקית

הקיץ האחרון סדרה טורקית

כל חייה וחלומותיה של גולורו מתהפכים ואין דרך להימנע ממלחמת הוורדים אליה היא נקלעת. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הנשיקה הזאת גורמת לשני הצעירים להתפרק. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור.

  • גומוש מחכה בסבלנות שמחמט, שאהבה אותו כל חייה, יחזיר לה אהבה, אך הוא איבד את אהובתו בתאונה איומה ומואס בחייו.
  • יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת.
  • הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור.
  • אסלי היא רופאה צעירה שאפתנית ואידיאליסטית.
  • אחת היא בלחיצה על עמוד TV למעלה ולפעול לפי ההוראות שם.
  • נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים.

פרחאת הוא רוצח שכיר שעובד אצל דודו הפושע. אסלי היא רופאה צעירה שאפתנית ואידיאליסטית. יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת. בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו.

אהבה אסורה

גומוש מחכה בסבלנות שמחמט, שאהבה אותו כל חייה, יחזיר לה אהבה, אך הוא איבד את אהובתו בתאונה איומה ומואס בחייו. מלחמת מעמדות על אהבתו של גבר, בין המשרתת גולורו ובת אצולה הנערצת גולפאם.

היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. למה אני רואה רק חלק מהסרט ולא יכול להעביר הלאה? כי אין לך מנוי או אתה לא מחובר למנוי. בדוק שרכשת מנוי וכי אתה מחובר.

אהבה וחטא

בחר למטה פרק כדי לבחור פרק. אחת היא בלחיצה על עמוד TV למעלה ולפעול לפי ההוראות שם. בחלק מהטלוויזיות אפשר גם להתקין את האפליקציה שלנו. לחץ על “צור קשר” או על “עזרה בוואטסאפ” למעלה.

הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה.

בנות גונש

כשאתה מחובר למנוי מופיע למעלה כפתור “הפרופיל שלי”. סגור את הסרט ולחץ על “עונה” כדי לבחור עונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן