צפייה בסרטים וסדרות טלוויזיה באינטרנט
חיפוש
דף הבית » מאמרים » גוגל תרגום מטורקית לעברית

גוגל תרגום מטורקית לעברית

זיכרון תרגום הוא כמו לקבל תמיכה של אלפי מתרגמים זמינים בשבריר שנייה. כשאתם פותחים אתר מתורגם, אתם יכולים לעבור בין הגרסה המקורית לגרסה המתורגמת שלו.

לאחר מכן לחץ על הלחצן הירוק “תרגם” והטקסט שלך יתורגם. אנא שים לב שהמתרגם שלנו מעברית לטורקית יכול לתרגם רק 5,000 תווים בו-זמנית. תרגום מילים, פתגמים ומשפטים מטורקית לעברית ללא תשלום. כדי להתחיל לתרגם טקסט מטורקית לעברית, הזן את הטקסט בחלון העליון.

תרגום אתרים

אתה יכול לראות לא רק את התרגום של הביטוי שאתה מחפש, אלא גם איך הוא מתורגם בהתאם להקשר. אם אתם צריכים להקליד בשפה שלא נתמכת על-ידי המחשב, אפשר להשתמש בתוסף של Chrome’ כלי Google לקליטת נתונים. כברירת מחדל, Chrome מציע לתרגם דפים הכתובים בשפות שאתם לא מבינים.

אתם יכולים לשנות את השפה המועדפת ב-Chrome. ב-Windows, אתם יכולים לקבוע שכל ההגדרות והתפריטים ב-Chrome יוצגו בשפה שתבחרו. האפשרות הזו זמינה רק במחשבים עם Windows.

טורקית לעברית תרגום מקוון

מתרגם עברית-טורקית זה אינו יכול לתרגם יותר מ-1,000 תווים לתרגום. בעזרת האפליקציה Google Translate אפשר לתרגם טקסט, כתב יד, תמונות ודיבור ביותר מ-100 שפות. תוכלו להשתמש ב-Translate גם באינטרנט. כדי לתרגם טקסט, דיבור ואתרים ביותר ממאה שפות, עוברים אל דף Google Translate.

  • אם הדף כתוב בכמה שפות, קודם תוצג השפה המועדפת שלכם.
  • אתה יכול לראות לא רק את התרגום של הביטוי שאתה מחפש, אלא גם איך הוא מתורגם בהתאם להקשר.
  • כדי לקבל את קיצור הדרך לתרגום אתרים, הירשמו באמצעות טופס התרגום שלנו לאתרים.
  • אנחנו צריכים גם לשמוע איך נשמע הביטוי או המשפט.
  • אחרי שאתם פותחים אתר מתורגם, אתם יכולים לשנות את שפת התרגום.

בגלובס תמצאו תרגומים מ-עברית ל-טורקית המגיעים ממקורות שונים. התרגומים ממוינים מהנפוץ ביותר לפחות פופולרי.

תרגומים של “גוגל” ל-טורקית בהקשר, זיכרון תרגום

כדי להתחיל, יש להוריד את האפליקציה Google Translate ל-Android.

Google Translate‏

כשאתם מגיעים לדף בשפה שאתם לא מבינים, תוכלו לתרגם את הדף באמצעות Chrome. ב- Glosbe אתה יכול לבדוק לא רק תרגומי עברית או טורקית. אנו מציעים גם דוגמאות שימוש המציגות עשרות משפטים מתורגמים.

“גוגל” ב- עברית – מילון טורקית

אם זה עדיין לא מצליח, לחצו לחיצה ימנית במקום כלשהו בדף. אחרי שאתם פותחים אתר מתורגם, אתם יכולים לשנות את שפת התרגום. כדי להוריד את שתי השפות לשימוש לא מקוון, משאירים את ‘תרגום ללא חיבור לאינטרנט’ מסומן. אם אחת מהשפות אינה זמינה להורדה, תופיע ההודעה “לא זמין ללא חיבור לאינטרנט”.

איך להפעיל או לכבות את התרגום

הכלי הזה מתרגם תוכן של דפי אינטרנט ליותר מ-100 שפות. כדי לקבל את קיצור הדרך לתרגום אתרים, הירשמו באמצעות טופס התרגום שלנו לאתרים. אנחנו צריכים גם לשמוע איך נשמע הביטוי או המשפט. בגלובס תמצאו לא רק תרגומים ממילון עברית-טורקית, אלא גם הקלטות אודיו וקוראי מחשב באיכות גבוהה.

תרגם מטורקית לעברית

לתרגום טורקית ועברית, הזן את הטקסט לחלון העליון. שירות התרגום המקוון בין טורקית ועברית אינו יכול לתרגם יותר מ-1000 תווים בכל פעם. אין בעיה, בגלובס תמצאו מתרגם עברית – טורקית שיתרגם בקלות את המאמר או הקובץ בו אתם מעוניינים. המתרגם המקוון עברית-טורקית השני יסייע לתרגם מילים בודדות, צרופי מילים, משפטים וטקסטים קצרים.

אתם יכולים לבחור שפות שיתורגמו ב-Chrome באופן אוטומטי. אם הדף כתוב בכמה שפות, קודם תוצג השפה המועדפת שלכם. אתם יכולים לתרגם קטע בדף מסוים כדי להבין את הפרטים בקלות רבה יותר. המשפטים המתורגמים שתמצאו בגלוסב מגיעים מקורפוסים מקבילים (מאגרי מידע גדולים עם טקסטים מתורגמים).

שפה טורקית

מתרגם עברית-טורקית חינמי לתרגום מילים, צרופי מילים ומשפטים. להפעלת תרגום מעברית לטורקית, הזן את הטקסט לתוך החלון העליון.

שינוי שפות ב-Chrome ותרגום דפי אינטרנט

אנו עושים כל מאמץ להבטיח שלכל ביטוי יהיו הגדרות או מידע על ההטיה. בנוסף לתרגומי טקסט, בגלובס תמצאו תמונות המציגות מונחי חיפוש. כדי לבחור מתוך השפות הזמינות, מקישים על החץ הפונה כלפי מטה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן